Wildlife en Tah Pram Temple - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Wildlife en Tah Pram Temple - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Wildlife en Tah Pram Temple

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

12 November 2018 | Nederland, Midlaren

Vandaag ben ik met Bunthoen naar Wildlive geweest. Dieren altijd leuk. Aapjes in overvloed, er was èèn die mijn tas uit de Tuktuk probeerde te stelen, de boef. Hij had hem al te pakken, we trokken elk aan een eind. Gelukkig heb ik gewonnen.

Verder hebben we de erg oude Tah Pram tempel bezocht in Tohlebati. Die stamt uit de 12e eeuw. Heel bijzonder en mooi! Indrukwekken zulk oud bouwwerk.

Vanavond na het eten nog even wat gedronken en genoten van goede live muziek met Bunthoem en zijn neef.

Morgen reis ik na een paar prachtige dagen hier naar Sihanoukville.
Ik verheug me er op!


  • 12 November 2018 - 11:54

    Linda:

    Oh nee bijna je tas gestolen door een aap, zou ook wat zijn! Morgen eindelijk naar "jou" lieve kindjes, wat zullen ze blij zijn als ze jou zien!

  • 12 November 2018 - 13:12

    Tineke Teng:

    en die kindjes zijn weer wat groter gegroeid.
    na een busreis van ruim 6 uur een fijn weerzien met al die goede gaven.

  • 12 November 2018 - 14:31

    Inge:

    Haha, bijna berooft door een aap.. Vertel dat maar eens aan je verzekering.

  • 12 November 2018 - 14:32

    Inge:

    Wat fijn dat je er al bent. Geniet van de lieve blije kindertjes. Knuffel en liefs

  • 12 November 2018 - 14:39

    Catrien:

    Och Tineke,wat n brutale aap
    Gelukkig dat jij gewonnen hebt
    Jij staat wel je mannetje

  • 12 November 2018 - 14:41

    Catrien Arends:

    Lekker slapen nu
    Morgen eindelijk je kindjes weer zien
    Wat zullen ze blij zijn
    En wat zal je genieten
    Topper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Midlaren

Weer op reis

Terug naar "mijn kinderen" in Cambodja

Recente Reisverslagen:

11 December 2018

Phnom Penh

07 December 2018

Afscheid

05 December 2018

Mao

03 December 2018

IJsjes enzo.

01 December 2018

Lolly dag.
Tineke

Het is bijna weer zo ver. Dinsdag vertrek ik naar Amsterdam om woensdag mijn reis naar Cambodja te beginnen. Ik verheug me er op de kinderen en hun ouders weer te ontmoeten en ook op het weerzien van vrienden.

Actief sinds 03 Nov. 2018
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 5411

Voorgaande reizen:

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

06 November 2018 - 13 December 2018

Weer op reis

Landen bezocht: