Kokosnoten - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Kokosnoten - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Kokosnoten

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

17 November 2018 | Nederland, Midlaren

Vanmorgen even rustig aan gedaan. Genoten van de mooie tuin van het hotel. Met Mao naar de winkel geweest waar ze o.a. papier en plaksel verkopen. Daar mee, plus veel knutselspullen uit NL morgen naar Kleang Leu.
Het is morgen ook kleertjes en knuffels uitdeel dag. Ik verwacht weer veel vrolijke blije snoetjes!

We zijn ook nog even bij Mao z'n vrouw geweest bij haar kraampje dicht bij het strand. De kraam veranderd niet erg veel. Ik vroeg wat ze nu ongeveer aan opbrengs kreeg per dag. Ze zei voor de kleding is eigenlijk geen interesse. (dat begrijp ik) Maar ik verkoop wel vaak zo'n 20 tot 30 kokosnoten per dag. Die koopt ze in voor een halve $ per stuk en ze verkoopt ze drinkklaar met een rietje voor èèn $. Daarvoor staat ze de hele dag tot 's avonds 23.00 uur met haar kraam. Elke dag moet deze opgezet en afgebroken worden.

Vanavon ga ik knutselwerjes voorbereiden.

  • 17 November 2018 - 09:57

    Inge:

    Oh, heb je al een

  • 17 November 2018 - 12:32

    Tineke Wiggers:

    Elke dag drink ik één leeg Inge.

  • 17 November 2018 - 13:08

    Janneke Van.de. Heide:

    dit verhaal doet je weer beseffen dat wij het goed hebben. Heel goed.

  • 17 November 2018 - 13:14

    Tineke Wiggers:

    Zeker Janneke!

  • 17 November 2018 - 13:26

    Linda:

    Ik weet wel zeker dat de kinderen heel blij zijn met de kleren en knuffelbeesten die ze van jou krijgen! xxx

  • 18 November 2018 - 10:56

    Gea :

    Hallo Tineke Eindelijk een berichtje van mij Heb jou verslagen gelezen En t is weer indrukwekkend allemaal Je hebt al weer veel onder nomen Maar vind t verhaal van Mao behoorlijk zwaar Wat hebben wij het dan goed hier Heel veel geniet momentjes en knutsel plezier Knuf Gea





  • 19 November 2018 - 11:07

    Tineke Wiggers:

    Leuk van je te lezen Gea. Ja is ook heftig het verhaal van Mao.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Midlaren

Weer op reis

Terug naar "mijn kinderen" in Cambodja

Recente Reisverslagen:

11 December 2018

Phnom Penh

07 December 2018

Afscheid

05 December 2018

Mao

03 December 2018

IJsjes enzo.

01 December 2018

Lolly dag.
Tineke

Het is bijna weer zo ver. Dinsdag vertrek ik naar Amsterdam om woensdag mijn reis naar Cambodja te beginnen. Ik verheug me er op de kinderen en hun ouders weer te ontmoeten en ook op het weerzien van vrienden.

Actief sinds 03 Nov. 2018
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 5433

Voorgaande reizen:

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

06 November 2018 - 13 December 2018

Weer op reis

Landen bezocht: