Op schoot - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Op schoot - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Op schoot

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

30 November 2018 | Nederland, Midlaren

Weer heel wat afgehobbelt vandaag. Ik kan me echt weer verheugen op de egale wegen in NL. Vanmorgen de markt bezocht en vanmiddag naar Kleang Leu. Een klein ventje zei dat hij voor altijd op mijn schoot wilde blijven. Nou dat zou hem op den duur toch wel vervelen denk ik. Het is ook best plakkerig met deze hitte kindjes op schoot. Maar je ze zijn zo schattig. We hebben met kralen geknutseld, daar doen zowel meisjes en jongens antousiast aan mee.

Nu even wat eten en dan weer werk voorbereiden voor morgen.

  • 30 November 2018 - 09:36

    Janneke:

    gezellig!!!

  • 30 November 2018 - 10:01

    Linda:

    Ach wat schattig dat een kindje voor altijd op jou schoot wil blijven zitten, te lief gewoon!

  • 30 November 2018 - 11:34

    Tineke Wiggers:

    Ja lief hè.

  • 30 November 2018 - 13:03

    Inge:

    Als je wer thuis bent denk je vast; hé wat is hier alles plat en kaal. Het is een hele wereld in ons kikkerlandje. Inmiddels weer echt herfstig weer. Wat schattig dat het jongentje voor altijd op je schoot wilde blijven. Lief, het geeft aan dat hij veel om je geeft. Wel een beetje lang inderdaad een ook plakkerig met de warmte dat wel

  • 30 November 2018 - 14:17

    Tineke Wiggers:


  • 30 November 2018 - 14:59

    Janneke:

    Je zou toch al die lieve schootzittertjes mee willen nemen?? Ik weet het: je bent ook nuchter genoeg te beseffen dat dat niet kan. Maar toch. Kun je zwemmen daar? Gisteren naar verjaardag zwager Frederik. Hij en Hilly (m'n zus) doen je de hartelijke groeten, ook al kennen ze je niet. Ze hebben alle bewondering voor je. Net als ik: je bent een kanjer!

  • 30 November 2018 - 19:31

    Tineke Teng:

    je bent inderdaad een kanjer met je tomeloze energie, in die bloedhitte .
    blijde snoetjes, met alles wat je doet.
    kleine verwende mormels hier met mobieltjes , nooit tevreden.


  • 01 December 2018 - 00:02

    Tineke Wiggers:

    Dankjewel Janneke, doe ze de groeten terug. En ja ik kom kindertjes tegen die zou ik mee willen nemen, te denken aan zwerfkinderen 's avonds op het strand. Ze hebben geen huis en geen ouders, onvoorstelbaar toch? Hun ouders zijn vaak gestorven aan tropenziektes.

    De stranden zijn vaak niet erg schoon, maar er zijn plekken te vinden waar je prima kunt zwemmen. En bij het hotel is een zwembad.

  • 01 December 2018 - 00:07

    Tineke Wiggers:

    Dankje Tineke, maar ik ken in NL ook kinderen die heel tevreden kunnen zijn hoor. Maar het maakt zoveel uit waar je wiegje heeft gestaan hè.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Midlaren

Weer op reis

Terug naar "mijn kinderen" in Cambodja

Recente Reisverslagen:

11 December 2018

Phnom Penh

07 December 2018

Afscheid

05 December 2018

Mao

03 December 2018

IJsjes enzo.

01 December 2018

Lolly dag.
Tineke

Het is bijna weer zo ver. Dinsdag vertrek ik naar Amsterdam om woensdag mijn reis naar Cambodja te beginnen. Ik verheug me er op de kinderen en hun ouders weer te ontmoeten en ook op het weerzien van vrienden.

Actief sinds 03 Nov. 2018
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 5430

Voorgaande reizen:

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

06 November 2018 - 13 December 2018

Weer op reis

Landen bezocht: