De TukTuk - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu De TukTuk - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

De TukTuk

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

27 November 2018 | Nederland, Midlaren

Vanmiddag na Kleang Leu langs de werkplaats geweest waar de TukTuk van Mao staat. Volgens de reprateur moest hij aan het eind van de dag weer lopen. Er werdt wel bij vermeld dat ze geen garatie gaven omdat de kans groot is dat het van korte duur is. Het is hier nu 19.31 uur, ik ben benieuwd of het gelukt is.

De kindertjes waren weer vrolijk en blij, ik had ballonnen meegenomen, dat was dikke pret. Ze zijn met de kleinste dingen zo blij!


  • 27 November 2018 - 10:49

    Catrien Arends:

    Ooo ik duim voor je
    Hoop dat je weer tuk tukkend morgen naar de kindertjes kan

  • 27 November 2018 - 11:49

    Inge:

    Ik hoop echt dat de TukTuk het gaat redden. Fijn je even gesproken te hebben vanmorgen.

  • 27 November 2018 - 12:05

    Linda:

    Hopen dat het goed komt met de tuk tuk, mooi dat de kinderen zo dankbaar zijn!

  • 27 November 2018 - 22:49

    Tineke Teng:

    een kinderhand is gauw gevuld, maar niet hier in Holland. Wat zijn dat toch kleine verwende
    mormels met al die mobieltjes en luxe speeltjes. Alles goed met gezondheid?

  • 28 November 2018 - 06:26

    Tineke Wiggers:

    Gelukkig zijn er in NL ook nog kinderen die wel heel tevreden kunnen zijn. Maar zij leven nu eenmaal in een geheel andere wereld dan de kinderen hier. Het is maar net hoe ouders omgaan met de kinderen. En wat mobieltjes betreft, wat zijn er ook veel telefoonverslaafde volwassenen in NL! En ja hoor ik voel me goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Midlaren

Weer op reis

Terug naar "mijn kinderen" in Cambodja

Recente Reisverslagen:

11 December 2018

Phnom Penh

07 December 2018

Afscheid

05 December 2018

Mao

03 December 2018

IJsjes enzo.

01 December 2018

Lolly dag.
Tineke

Het is bijna weer zo ver. Dinsdag vertrek ik naar Amsterdam om woensdag mijn reis naar Cambodja te beginnen. Ik verheug me er op de kinderen en hun ouders weer te ontmoeten en ook op het weerzien van vrienden.

Actief sinds 03 Nov. 2018
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 5438

Voorgaande reizen:

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

06 November 2018 - 13 December 2018

Weer op reis

Landen bezocht: