Onbenullen. - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Onbenullen. - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Onbenullen.

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

23 November 2018 | Nederland, Midlaren

Het blijft erg triest om te zien hoe mooie, lieve erg jonge meisjes zich hier verkopen voor geld aan onbenullige westerse mannen, uit pure armoede.
Ik moet me altijd erg beheersen om die kerels geen lel te verkopen.

Ik vroeg aan de kinderen in Kleang Leu of ze het een goed idee vonden dat ik in het weekend niet zou komen. Nou daar waren ze he dus helemaal niet mee eens. Dus heb ik maar gezegd tot morgen!

  • 23 November 2018 - 10:40

    Linda:

    Oh ik kan me heel goed voorstellen dat je die kerels
    graag een lel wil geven, ook nog wel meer dan 1!! Te triest voor woorden dat dit gebeurd, toevallig was er van de week wat wat over kindermisbruik in Cambodja door westerse mannen in het nieuws, walgelijk!
    Natuurlijk vinden de kinderen het geen goed idee als jij in het weekend niet komt haha..fijn weekend!

  • 23 November 2018 - 11:03

    Tineke Wiggers:

    Dankje lieve Lin!

  • 23 November 2018 - 14:59

    Inge:

    Onbegrijpelijk en afschuwelijk is het. Een lel is nog netjes uitgedrukt.
    De kindertjes zijn wel heel erg blij met je hé? Heb je je mooi weer over laten halen

  • 23 November 2018 - 15:48

    Tineke Teng:

    te triest voor woorden, dat Nederland op no3 staat over kindermisbruik in Cambodja.
    soms met medeweten van ouders. Groot artikel in Dagblad van het Noorden.
    wens je sterkte.

  • 23 November 2018 - 23:58

    Tineke Wiggers:

    Ja hoor Inge ik ga ook vandaag weer naar Kleang Leu.

  • 24 November 2018 - 00:02

    Tineke Wiggers:

    Ja Tineke er zijn geen woorden voor. Zou je het artikel voor me willen bewaren?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Midlaren

Weer op reis

Terug naar "mijn kinderen" in Cambodja

Recente Reisverslagen:

11 December 2018

Phnom Penh

07 December 2018

Afscheid

05 December 2018

Mao

03 December 2018

IJsjes enzo.

01 December 2018

Lolly dag.
Tineke

Het is bijna weer zo ver. Dinsdag vertrek ik naar Amsterdam om woensdag mijn reis naar Cambodja te beginnen. Ik verheug me er op de kinderen en hun ouders weer te ontmoeten en ook op het weerzien van vrienden.

Actief sinds 03 Nov. 2018
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 5437

Voorgaande reizen:

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

06 November 2018 - 13 December 2018

Weer op reis

Landen bezocht: